Siirry sisältöön
Sähköposti [email protected]
Tili Kirjaudu sisään
Facebook Instagram Threads YouTube TikTok LinkedIn
palauteportti
  • Etusivu
  • Palvelu
  • TuotteetLaajenna
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot
Kirjaudu sisään Tili
palauteportti
Ostoskori 0
Palauteportti -palvelun käyttöohjeet | Ständin käyttöohjeet

Palauteportin käyttöönotto ja käyttö

Palauteportin käyttöönotto on helppoa, se lähetetään valmiiksi ohjelmoituna postissa ja sinun tarvitsee vain nostaa se näkyvälle paikalle jotta asiakkaat löytävät sen ja käyttävät sitä aktiivisesti. Palautekeräyksen toimivuutta on helppo tehostaa niin että asiakaspalvelija muistuttelee liikkeestä poistuville asiakkaille arvostelujen jättämisestä. Poistuessa palautteen antaminen omalla puhelimella on asiakkaille luontevaa ja helppoa vaikka asiakas olisikin ujompaa ja yksityisempää sorttia – kun palautteen voi antaa liikkeestä poistuttuaan niin saa omassa rauhassa valita ja kirjoitella palautteensa.

Palauteportin vaikutuksen huomaat pian entistä parempina Google-arvosteluina ja lisääntyneenä vapaamuotoisena palautteena ja parannusehdotuksina sähköpostissasi. Palauteportin suositussa Pro-versiossa saat kuukausittaiset raportit kerätyistä palautteista, pelastetuista arvosteluista ja keskimääräisistä tähtiarvioista.

Eri tekniikat – QR-koodi ja NFC-SIRU

Palauteportti Ständiin on upotettu sisälle NFC siru, joka sisältää URL-osoitteen teidän Palauteportti -sivulle. Kaikki modernit puhelimet osaavat lukea NFC-siruja ja se on myös monissa malleissa oletuksena kytkettynä päälle. Yleisin kohta puhelimessa, missä lukulaite sijaitsee on puhelimen yläosa – aivan kameran ja yläreunan välissä. Eli kun pidät puhelintasi normaalisti kädessä ja näpäytät ständin keskikohtaa, lukee puhelin sirun. Mikäli sinulla on ongelmia sirun lukemisen kanssa, niin tutustu meidän artikkeliin, jossa käydään läpi yleisimpiä ongelmia ja niiden ratkaisuja.

Palauteportti Ständissä on myös QR-koodi, joka antaa toisen tutun vaihtoehdon URL-osoitteen lukemiseen. Avaat puhelimen kameran ja osoitat kohti QR-koodia kunnes saat ilmoituksen puhelimeen, että se on lukenut QR-koodin. Tässä kohtaa pystyt klikata puhelimen näytöllä olevaa ilmoitusta ja sivu avautuu. QR-koodi on lisätty vaihtoehtona niille, joilla ei välttämättä ole suoraan NFC-asetuksia päällä omassa puhelimessa.

Palauteportti NFC -avaimenperä

Avaimenperämme sisältää myös NFC-sirun, joka toimii samalla perjaatteella kuin ständimme. Avaimenperän NFC-siru on ohjelmoitu ennakkoon tilausvaiheessa teille ja se on suojattu salasanalla. Salasana on mahdollista pyytää asiakaspalvelumme kautta ja voitte tämän jälkeen itse ohjelmoida sirun.

Artikkelin sisältö
  • Eri tekniikat - QR-koodi ja NFC-SIRU
  • Palauteportti NFC -avaimenperä
Tietopankki Takaisin tietopankkiin
tukipalvelu

TUKI

Asiakkaidemme asiakaspalvelu palvelee korkealla prioriteetilla suoraan asiakassivujen kautta. Kehittynyt tukipalvelu hälyttää välittömästi asiakaspalveluun.

Avaa tukipyyntö
palauteportti logo
2IQ Oy
3514228-7

Tutustu

Starttipaketti
Palvelu
Ständit
Tietopankki
Palauteklubi
Blogi

Palauteportti.fi

Oma tili
Kumppanuusohjelma
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Käyttö-, toimitus- ja sopimusehdot
Evästeet
Copyright 2025 © Palauteportti
Facebook
Tiktok
Threads
linkedin
Instagram
linkedin

Liity Palauteklubiin!

Emme lähetä roskapostia emmekä häiritse – tarjoamme vinkkejä, teitoa, tuotepäivityksiä sekä ajankohtaisia uutisia palautemaailmasta ja asiakaspalvelun trendeistä.

Palauteklubi sub

Tarkista ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

palauteportti
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Etusivu
  • Palvelu
  • Tuotteet
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot