Siirry sisältöön
Sähköposti [email protected]
Tili Kirjaudu sisään
Facebook Instagram Threads YouTube TikTok LinkedIn
palauteportti
  • Etusivu
  • Palvelu
  • TuotteetLaajenna
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot
Kirjaudu sisään Tili
palauteportti
Ostoskori 0
Palauteportti -palvelun käyttöohjeet

Palauteportin käyttö sähköpostikampanjoissa

Palauteportin käyttö sähköpostikampanjoissa

Palauteportti -palvelun linkkiä voi käyttää helposti myös sähköpostikampanjoiden osana. Tämä on tehokas tapa kerätä palautetta esimerkiksi oston, palvelukäynnin tai muun asiakaskohtaamisen jälkeen.

1. Mikä linkki sähköpostiin liitetään?

Jokaisella yrityksellä on oma yksilöllinen Palauteportti-linkki (esim. palautteet.fi/yritys). Tämä linkki ohjaa asiakkaan suoraan teidän Palauteportti-sivullenne, jossa asiakas voi:

  • Valita tähtiarvion (1–5 tähteä)
  • Jättää kirjallisen palautteen
  • Ohjautua Google-arvosteluun

2. Mihin kohtaan viestiä linkki kannattaa sijoittaa?

Parhaita paikkoja ovat:

  • Kiitossanat: ”Kiitos käynnistäsi! Arvostaisimme, jos jättäisit lyhyen arvion kokemuksestasi.”
  • CTA-painikkeet (Call To Action):
    Esimerkki: 🔘 ”Jätä palautetta”
  • Sähköpostin allekirjoitus: Erityisesti jos kyseessä on manuaalinen asiakasviestintä.

3. Hyvä sähköpostiviestin esimerkki

Hei [Etunimi],

Kiitos, että asioit kanssamme! Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme, ja arvostaisimme suuresti lyhyttä palautetta.

👉 Jätä palautetta tästä

Aurinkoista päivää!
[Yrityksen nimi]

4. Vinkkejä tehokkaaseen palautekeruuseen

  • Lähetä sähköposti pian asiakaskohtaamisen jälkeen (1–3 vrk).
  • Kustomoi viesti asiakkaan nimellä – tämä lisää vastausprosenttia.
  • Pidä viesti lyhyenä ja selkeänä.
  • Jos käytössä on markkinointialusta (kuten Mailchimp tai Brevo), seuraa klikkausprosenttia ja testaa erilaisia otsikoita ja painikkeita.

5. Huomio GDPR ja sähköpostiluvat

Varmista, että asiakkaalta on saatu suostumus sähköpostiviestintään. Jos kyseessä on olemassa oleva asiakassuhde, palauteviesti voidaan yleensä lähettää osana asiakaspalvelua tai -seurantaa.


Yhteenveto

Palauteportin käyttö sähköpostikampanjoissa on nopea ja kustannustehokas tapa kerätä palautetta sekä ohjata tyytyväiset asiakkaat Google-arvostelujen puolelle. Se täydentää fyysisten ständien käyttöä ja mahdollistaa laajemman asiakaspeiton esimerkiksi verkkopalveluissa tai B2B-toiminnassa.

Jos tarvitset apua kampanjan toteutuksessa tai haluat lisätä linkkeihin seurantatunnisteet, ota yhteyttä Palauteportin asiakastukeen.

Artikkelin sisältö
  • 1. Mikä linkki sähköpostiin liitetään?
  • 2. Mihin kohtaan viestiä linkki kannattaa sijoittaa?
  • 3. Hyvä sähköpostiviestin esimerkki
  • 4. Vinkkejä tehokkaaseen palautekeruuseen
  • 5. Huomio GDPR ja sähköpostiluvat
  • Yhteenveto
Tietopankki Takaisin tietopankkiin
tukipalvelu

TUKI

Asiakkaidemme asiakaspalvelu palvelee korkealla prioriteetilla suoraan asiakassivujen kautta. Kehittynyt tukipalvelu hälyttää välittömästi asiakaspalveluun.

Avaa tukipyyntö
palauteportti logo
2IQ Oy
3514228-7

Tutustu

Starttipaketti
Palvelu
Ständit
Tietopankki
Palauteklubi
Blogi

Palauteportti.fi

Oma tili
Kumppanuusohjelma
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Käyttö-, toimitus- ja sopimusehdot
Evästeet
Copyright 2025 © Palauteportti
Facebook
Tiktok
Threads
linkedin
Instagram
linkedin

Liity Palauteklubiin!

Emme lähetä roskapostia emmekä häiritse – tarjoamme vinkkejä, teitoa, tuotepäivityksiä sekä ajankohtaisia uutisia palautemaailmasta ja asiakaspalvelun trendeistä.

Palauteklubi sub

Tarkista ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

palauteportti
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Etusivu
  • Palvelu
  • Tuotteet
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot