Siirry sisältöön
Sähköposti [email protected]
Tili Kirjaudu sisään
Facebook Instagram Threads YouTube TikTok LinkedIn
palauteportti
  • Etusivu
  • Palvelu
  • TuotteetLaajenna
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot
Kirjaudu sisään Tili
palauteportti
Ostoskori 0
Palauteportti | Uutta ja ajankohtaista

Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!

21.5.202521.5.2025
palauteportti brändi asetukset

Asiakkaiden kuunteleminen ja palautteen hyödyntäminen on koko Palauteportti-palvelun ydin – ja nyt olemme ottaneet ison askeleen kohti entistä parempaa käyttäjäkokemusta. Uusimpana ominaisuutena voit räätälöidä Palauteportti-palautesivun täysin oman yrityksesi näköiseksi!

Tämä kauan toivottu päivitys tuo mukanaan mahdollisuuden muokata palautesivun ulkoasua suoraan oman Palauteportti-profiilin asetuksista. Näin varmistat, että asiakaskokemus säilyy eheänä ja ammattimaisena – heti siitä hetkestä lähtien, kun asiakas skannaa NFC-avaimenperän tai QR-koodin.

Mitä voit nyt tehdä?

Palauteportti -palvelun asetukset
Palauteportti -palvelun asetukset sallivat Palauteportti -sivun brändäämisen omalle yritykselle.

✅ Lisää yrityksesi logo

Anna asiakkaille tuttu ja luotettava tunne jo ensisilmäyksellä. Lataa oma logosi palautesivulle helposti suoraan asetussivulta.

🎨 Vaihda väriteema yrityksesi brändiin sopivaksi

Yhtenäinen visuaalinen ilme vahvistaa brändiäsi. Voit nyt valita palautesivulle väriteeman, joka vastaa yrityksesi tyyliä – oli se sitten hillitty harmaa, raikas vihreä tai räiskyvä pinkki.

🌐 Brändätty asiakaskokemus alusta loppuun

Kun asiakas skannaa palautelinkin, hänet ohjataan suoraan teidän näköiselle palautesivulle osoitteessa palautteet.fi/yrityksennimi. Ei geneeristä näkymää – vaan oma, tunnistettava ilme.

Palauteportti -sivu yksilöitynä omalle yritykselle.

Näin otat käyttöön:

  1. Kirjaudu Palauteporttiin.
  2. Siirry kohtaan ”Käyttäjätili” ja valitse ”Palauteportti -asetukset”.
  3. Lataa logosi ja valitse väriteema.
  4. Tallenna muutokset – valmista!

Miksi tämä on tärkeää?

Yrityksesi brändi on arvokas, ja jokainen kohtaamispiste asiakkaan kanssa on mahdollisuus vahvistaa sitä. Kun palautesivu näyttää tutulta ja ammattimaiselta, asiakas kokee olevansa oikeassa paikassa – ja antaa palautetta suuremmalla todennäköisyydellä.

Tämä uudistus on suoraan asiakkailtamme tulleen palautteen tulos. Olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että kehitysehdotuksia ja toiveita jaetaan aktiivisesti – ne ohjaavat palvelun kehitystä.

Päivitä palautesivusi jo tänään ja tee asiakaskokemuksesta vielä yhtenäisempi!
👉 Kirjaudu Palauteporttiin

Olisiko teidänkin aika siirtyä palaute-maailman nykyaikaan?

Jätä viesti meille ja vastaamme teille nopeammin kuin uskotkaan!

Artikkelien selaus

Edellinen Edellinen
Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.
Artikkelin sisältö
  • Mitä voit nyt tehdä?
    • ✅ Lisää yrityksesi logo
    • 🎨 Vaihda väriteema yrityksesi brändiin sopivaksi
    • 🌐 Brändätty asiakaskokemus alusta loppuun
  • Näin otat käyttöön:
  • Miksi tämä on tärkeää?
Uusimmat artikkelit
  • Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!
  • Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.
  • Asiakastarina: 58.3% lisää 5 tähden arvosteluja kahdessa viikossa!
  • Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?
  • Palauteportti Raportti on nyt saatavilla kaikille Pro-asiakkaille
Olisiko aika tilata palauteportti?

Kerää vaivattomasti viiden tähden Google-arvostelut Palauteportilla ja ota negatiiviset palautteet haltuun ennen kuin ne päätyvät julkisiin arvioihin. Tehdään yhdessä asiakaskokemuksista menestyksen avain!

palauteportti logo
2IQ Oy
3514228-7

Tutustu

Starttipaketti
Palvelu
Ständit
Tietopankki
Palauteklubi
Blogi

Palauteportti.fi

Oma tili
Kumppanuusohjelma
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Käyttö-, toimitus- ja sopimusehdot
Evästeet
Copyright 2025 © Palauteportti
Facebook
Tiktok
Threads
linkedin
Instagram
linkedin

Liity Palauteklubiin!

Emme lähetä roskapostia emmekä häiritse – tarjoamme vinkkejä, teitoa, tuotepäivityksiä sekä ajankohtaisia uutisia palautemaailmasta ja asiakaspalvelun trendeistä.

Palauteklubi sub

Tarkista ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

palauteportti
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Etusivu
  • Palvelu
  • Tuotteet
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot