Siirry sisältöön
Sähköposti [email protected]
Tili Kirjaudu sisään
Facebook Instagram Threads YouTube TikTok LinkedIn
palauteportti
  • Etusivu
  • Palvelu
  • TuotteetLaajenna
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot
Kirjaudu sisään Tili
palauteportti
Ostoskori 0

Blogi

  • miten kerätä 5 tähden google arvostelut
    Palauteportti

    Google-Arvostelujen kerääminen netissä, sähköpostitse ja paikan päällä

    TekijäEsa Lappalainen 4.3.202516.4.2025

    Google-Arvostelujen kerääminen helposti Palauteportin avulla Arvostelujen kerääminen verkossa on tärkeä osa liiketoiminnan kehittämistä. Palauteportti on innovatiivinen järjestelmä, joka helpottaa Google-arvostelujen hankkimista ja tukee Google-yritysprofiiliasi (Google My Business). Tarjoamme kolme kätevää tapaa kerätä arvosteluja: suoran…

    Lue artikkeli Google-Arvostelujen kerääminen netissä, sähköpostitse ja paikan päälläJatka

  • Asiakaspalautteen kerääminen kannattaa aina (ja miksi Palauteportti tekee sen helpoksi)
    Asiakaspalautteet | Palautteen Hyödyntäminen

    Asiakaspalautteen kerääminen kannattaa aina (ja miksi Palauteportti tekee sen helpoksi)

    TekijäTuomas 22.7.202522.7.2025

    Asiakaspalautteen kerääminen on avainasemassa yrityksesi kehityksessä, brändin maineessa ja asiakastyytyväisyydessä. Oikein kerätty palaute ei ole vain mielipide – se on liiketoiminnan kompassi. Tässä artikkelissa pureudumme syvälle eri menetelmiin palautteen keräämiseksi ja miksi Palauteportin NFC-telineet…

    Lue artikkeli Asiakaspalautteen kerääminen kannattaa aina (ja miksi Palauteportti tekee sen helpoksi)Jatka

  • Asiakastarina: Tocca Group kerää arvokasta palautetta brändinsä näköisillä Palauteportti-ständeillä
    Asiakastarinat | Palauteportti

    Asiakastarina: Tocca Group kerää arvokasta palautetta brändinsä näköisillä Palauteportti-ständeillä

    TekijäTuomas 11.7.202511.7.2025

    Kotimainen henkilöstöpalveluyritys Tocca Group valitsi Palauteportin kumppaniksi asiakaspalautteen keräämiseen. Lopputuloksena syntyi brändille räätälöity palautejärjestelmä, joka tukee laadukasta asiakaskokemusta ja vastuullista työnantajamielikuvaa. Vuonna 2023 perustettu Tocca Group toimii henkilöstöpalveluiden edelläkävijänä. Yritys välittää osaajia rakennusalalle, ravintola-…

    Lue artikkeli Asiakastarina: Tocca Group kerää arvokasta palautetta brändinsä näköisillä Palauteportti-ständeilläJatka

  • meyer hamina
    Asiakastarinat | Palauteportti

    Asiakastarina: Meyer Hamina nosti arvosteluiden määrää ja keskiarvoa kuukaudessa – Integraatio kassajärjestelmään!

    TekijäTuomas 5.6.20255.6.2025

    Haminassa sijaitseva monipuolinen viihde- ja majoituskohde Meyer Hamina otti Palauteportin käyttöön keväällä, tavoitteenaan parantaa asiakaspalautteen hallintaa ja kasvattaa Google-arvosteluiden määrää. Tulokset yllättivät positiivisesti – jo ensimmäisen kuukauden aikana arvosteluiden määrä kasvoi 20 % ja…

    Lue artikkeli Asiakastarina: Meyer Hamina nosti arvosteluiden määrää ja keskiarvoa kuukaudessa – Integraatio kassajärjestelmään!Jatka

  • palauteportti brändi asetukset
    Palauteportti | Uutta ja ajankohtaista

    Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!

    TekijäTuomas 21.5.202521.5.2025

    Asiakkaiden kuunteleminen ja palautteen hyödyntäminen on koko Palauteportti-palvelun ydin – ja nyt olemme ottaneet ison askeleen kohti entistä parempaa käyttäjäkokemusta. Uusimpana ominaisuutena voit räätälöidä Palauteportti-palautesivun täysin oman yrityksesi näköiseksi! Tämä kauan toivottu päivitys tuo…

    Lue artikkeli Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!Jatka

  • Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.
    Palauteportti

    Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.

    TekijäEsa Lappalainen 20.5.202520.5.2025

    Tässä artikkelissa käymme läpi, miten voit kasvattaa yrityksesi Google Maps -arvostelujen määrää ja parantaa näin yrityksesi näkyvyyttä sekä houkuttelevuutta potentiaalisten asiakkaiden silmissä. Hyvät arvostelut ovat kultaakin kalliimpia nykypäivän digitaalisessa maailmassa, ja me autamme sinua…

    Lue artikkeli Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.Jatka

  • peak fysio
    Asiakastarinat | Palauteportti

    Asiakastarina: 58.3% lisää 5 tähden arvosteluja kahdessa viikossa!

    TekijäTuomas 30.4.202515.5.2025

    Peak Fysio sai arvostelut lentoon Palauteportilla – yli 58 % lisäys viiden tähden Google-arvosteluissa kahdessa viikossa Kun hyvinvointialan huippuammattilaiset päättävät panostaa asiakaskokemukseen, tulokset puhuvat puolestaan. Järvenpäässä toimiva Peak Fysio otti käyttöön Palauteportin palautteenkeruuratkaisun ja…

    Lue artikkeli Asiakastarina: 58.3% lisää 5 tähden arvosteluja kahdessa viikossa!Jatka

  • Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?
    Asiakaspalautteet | Palautteen Hyödyntäminen

    Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?

    TekijäEsa Lappalainen 29.4.202529.4.2025

    Google-arvostelut ovat merkittävä osa yrityksen online-näkyvyyttä ja maineenhallintaa. Ne tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden jakaa kokemuksiaan ja antavat potentiaalisille asiakkaille arvokasta tietoa yrityksestä. Tässä artikkelissa käymme läpi Google-arvostelujen merkityksen, niiden vaikutuksen yrityksesi maineeseen ja miten voit…

    Lue artikkeli Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?Jatka

  • Palauteportti Raportti on nyt saatavilla kaikille Pro-asiakkaille
    Uutta ja ajankohtaista

    Palauteportti Raportti on nyt saatavilla kaikille Pro-asiakkaille

    TekijäTuomas 15.4.202515.4.2025

    Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että Palauteportti Raportti V1 on nyt virallisesti julkaistu! Tämä uusi raportointialusta tuo toivotun ominaisuuden asiakkaillemme: mahdollisuuden tarkastella omaan Palauteportti-sivuun liittyviä keskeisiä tunnuslukuja selkeästi ja reaaliaikaisesti asiakassivun kautta. Mitä tietoa raportti…

    Lue artikkeli Palauteportti Raportti on nyt saatavilla kaikille Pro-asiakkailleJatka

  • Kannattaako palautteisiin ja arvosteluihin reagoida? Kyllä kannattaa
    Asiakaspalautteet | Palauteportti

    Kannattaako palautteisiin ja arvosteluihin reagoida? Kyllä kannattaa

    TekijäEsa Lappalainen 2.4.20252.4.2025

    Palautteet ja arvostelut ovat tärkeitä työkaluja yrityksille, jotka haluavat kehittää asiakaspalveluaan ja houkutella uusia asiakkaita. Google-arvostelut, erityisesti, tarjoavat arvokasta tietoa asiakkaidensa kokemuksista ja mielipiteistä.

    Lue artikkeli Kannattaako palautteisiin ja arvosteluihin reagoida? Kyllä kannattaaJatka

  • Kattava opas Palauteportaalin hyödyntämiseen Google-arvostelujen parantamiseksi
    Palauteportti | Palautteen Hyödyntäminen

    Kattava opas Palauteportaalin hyödyntämiseen Google-arvostelujen parantamiseksi

    TekijäEsa Lappalainen 4.3.20252.4.2025

    Asiakaskokemuksen parantaminen on elintärkeää yrityksen kasvulle ja menestykselle. Positiiviset asiakasarvostelut vaikuttavat suoraan brändin maineeseen ja..

    Lue artikkeli Kattava opas Palauteportaalin hyödyntämiseen Google-arvostelujen parantamiseksiJatka

palauteportti logo
2IQ Oy
3514228-7

Tutustu

Starttipaketti
Palvelu
Ständit
Tietopankki
Palauteklubi
Blogi

Palauteportti.fi

Oma tili
Kumppanuusohjelma
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Käyttö-, toimitus- ja sopimusehdot
Evästeet
Copyright 2025 © Palauteportti
Facebook
Tiktok
Threads
linkedin
Instagram
linkedin

Liity Palauteklubiin!

Emme lähetä roskapostia emmekä häiritse – tarjoamme vinkkejä, teitoa, tuotepäivityksiä sekä ajankohtaisia uutisia palautemaailmasta ja asiakaspalvelun trendeistä.

Palauteklubi sub

Tarkista ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

palauteportti
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Etusivu
  • Palvelu
  • Tuotteet
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot