miten kerätä 5 tähden google arvostelut

Google-Arvostelujen kerääminen netissä, sähköpostitse ja paikan päällä

Google-Arvostelujen kerääminen helposti Palauteportin avulla Arvostelujen kerääminen verkossa on tärkeä osa liiketoiminnan kehittämistä. Palauteportti on innovatiivinen järjestelmä, joka helpottaa Google-arvostelujen hankkimista ja tukee Google-yritysprofiiliasi (Google My Business). Tarjoamme kolme kätevää tapaa kerätä arvosteluja: suoran…

Asiakaspalautteen kerääminen kannattaa aina (ja miksi Palauteportti tekee sen helpoksi)
|

Asiakaspalautteen kerääminen kannattaa aina (ja miksi Palauteportti tekee sen helpoksi)

Asiakaspalautteen kerääminen on avainasemassa yrityksesi kehityksessä, brändin maineessa ja asiakastyytyväisyydessä. Oikein kerätty palaute ei ole vain mielipide – se on liiketoiminnan kompassi. Tässä artikkelissa pureudumme syvälle eri menetelmiin palautteen keräämiseksi ja miksi Palauteportin NFC-telineet…

Asiakastarina: Tocca Group kerää arvokasta palautetta brändinsä näköisillä Palauteportti-ständeillä
|

Asiakastarina: Tocca Group kerää arvokasta palautetta brändinsä näköisillä Palauteportti-ständeillä

Kotimainen henkilöstöpalveluyritys Tocca Group valitsi Palauteportin kumppaniksi asiakaspalautteen keräämiseen. Lopputuloksena syntyi brändille räätälöity palautejärjestelmä, joka tukee laadukasta asiakaskokemusta ja vastuullista työnantajamielikuvaa. Vuonna 2023 perustettu Tocca Group toimii henkilöstöpalveluiden edelläkävijänä. Yritys välittää osaajia rakennusalalle, ravintola-…

meyer hamina
|

Asiakastarina: Meyer Hamina nosti arvosteluiden määrää ja keskiarvoa kuukaudessa – Integraatio kassajärjestelmään!

Haminassa sijaitseva monipuolinen viihde- ja majoituskohde Meyer Hamina otti Palauteportin käyttöön keväällä, tavoitteenaan parantaa asiakaspalautteen hallintaa ja kasvattaa Google-arvosteluiden määrää. Tulokset yllättivät positiivisesti – jo ensimmäisen kuukauden aikana arvosteluiden määrä kasvoi 20 % ja…

palauteportti brändi asetukset
|

Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!

Asiakkaiden kuunteleminen ja palautteen hyödyntäminen on koko Palauteportti-palvelun ydin – ja nyt olemme ottaneet ison askeleen kohti entistä parempaa käyttäjäkokemusta. Uusimpana ominaisuutena voit räätälöidä Palauteportti-palautesivun täysin oman yrityksesi näköiseksi! Tämä kauan toivottu päivitys tuo…

Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.

Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.

Tässä artikkelissa käymme läpi, miten voit kasvattaa yrityksesi Google Maps -arvostelujen määrää ja parantaa näin yrityksesi näkyvyyttä sekä houkuttelevuutta potentiaalisten asiakkaiden silmissä. Hyvät arvostelut ovat kultaakin kalliimpia nykypäivän digitaalisessa maailmassa, ja me autamme sinua…

peak fysio
|

Asiakastarina: 58.3% lisää 5 tähden arvosteluja kahdessa viikossa!

Peak Fysio sai arvostelut lentoon Palauteportilla – yli 58 % lisäys viiden tähden Google-arvosteluissa kahdessa viikossa Kun hyvinvointialan huippuammattilaiset päättävät panostaa asiakaskokemukseen, tulokset puhuvat puolestaan. Järvenpäässä toimiva Peak Fysio otti käyttöön Palauteportin palautteenkeruuratkaisun ja…

Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?
|

Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?

Google-arvostelut ovat merkittävä osa yrityksen online-näkyvyyttä ja maineenhallintaa. Ne tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden jakaa kokemuksiaan ja antavat potentiaalisille asiakkaille arvokasta tietoa yrityksestä. Tässä artikkelissa käymme läpi Google-arvostelujen merkityksen, niiden vaikutuksen yrityksesi maineeseen ja miten voit…

Palauteportti Raportti on nyt saatavilla kaikille Pro-asiakkaille

Palauteportti Raportti on nyt saatavilla kaikille Pro-asiakkaille

Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että Palauteportti Raportti V1 on nyt virallisesti julkaistu! Tämä uusi raportointialusta tuo toivotun ominaisuuden asiakkaillemme: mahdollisuuden tarkastella omaan Palauteportti-sivuun liittyviä keskeisiä tunnuslukuja selkeästi ja reaaliaikaisesti asiakassivun kautta. Mitä tietoa raportti…