Siirry sisältöön
Sähköposti [email protected]
Tili Kirjaudu sisään
Facebook Instagram Threads YouTube TikTok LinkedIn
palauteportti
  • Etusivu
  • Palvelu
  • TuotteetLaajenna
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot
Kirjaudu sisään Tili
palauteportti
Ostoskori 0
Asiakastarinat | Palauteportti

Asiakastarina: Meyer Hamina nosti arvosteluiden määrää ja keskiarvoa kuukaudessa – Integraatio kassajärjestelmään!

5.6.20255.6.2025
meyer hamina

Haminassa sijaitseva monipuolinen viihde- ja majoituskohde Meyer Hamina otti Palauteportin käyttöön keväällä, tavoitteenaan parantaa asiakaspalautteen hallintaa ja kasvattaa Google-arvosteluiden määrää. Tulokset yllättivät positiivisesti – jo ensimmäisen kuukauden aikana arvosteluiden määrä kasvoi 20 % ja keskiarvo nousi 4.0 tähdstä 4.2 tähteen.

Älykäs integraatio kassajärjestelmään

Yksi Meyerin käyttöönoton erikoisuuksista oli Palauteportin QR-koodin integrointi suoraan kassajärjestelmän asiakasnäyttöön. Näin asiakas näkee helposti mahdollisuuden antaa palautetta heti maksutilanteessa. Palauteportin palautesivu brändättiin lisäksi Meyerin ilmeen mukaiseksi, mikä vahvisti asiakaskokemuksen yhtenäisyyttä.

Palautetta oikeaan paikkaan – ei väärään kanavaan

Meyer Hamina toimii sekä ravintolana että yökerhona, ja erityisesti yökerhoympäristössä tunnepohjaisten ja impulsiivisten negatiivisten palautteiden jättämisen kynnys on matala. Palauteportin avulla Meyer on kuitenkin onnistunut ohjaamaan tällaiset palautteet oikeaan kanavaan – ilman että ne päätyvät julkisiksi Google-arvosteluiksi.

Esimerkiksi useampi 1 tähden palaute on saatu käsiteltäväksi sisäisesti tilanteissa, joissa varsinainen kokemus ei olisi oikeuttanut näin matalaan arvosanaan. Eräässä tapauksessa asiakas antoi yhden tähden, koska koki jonottamisen epämiellyttäväksi, vaikka tungos johtui suositun artistin esiintymisestä ja yökerhon täyttymisestä.

Meyerin Palauteportti löytyy myös fyysisesti ravintolan palvelutiskiltä, mikä mahdollistaa matalan kynnyksen palautteenannon ilman erillisiä sovelluksia tai lomakkeita. Palvelun kautta on jo ensimmäisten viikkojen aikana suodatettu lukuisia kriittisiä palautteita suoraan esihenkilöiden käsittelyyn – juuri sinne, missä niihin voidaan aidosti reagoida ja vaikuttaa asiakaskokemukseen.

Nopea käyttöönotto, pysyvät hyödyt

Meyerin tiimi kiittelee erityisesti helppoa käyttöönottoa ja kassa-integraatiota, jotka tarjoavat kätevän tavan kerätä arvosteluja. Tulokset puhuvat puolestaan: enemmän arvosteluja, parempi keskiarvo ja tyytyväisemmät asiakkaat.

”Palauteportin avulla saamme palautteen kiinni tuoreeltaan ja voimme reagoida ennen kuin se päätyy Googleen. Yhteistyö on ollut vaivatonta ja tulokset näkyvät heti.”

– Jouni Kiviharju

Olisiko teidänkin aika siirtyä palaute-maailman nykyaikaan?

Jätä viesti meille ja vastaamme teille nopeammin kuin uskotkaan!

Artikkelien selaus

Edellinen Edellinen
Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!
Artikkelin sisältö
  • Älykäs integraatio kassajärjestelmään
  • Palautetta oikeaan paikkaan - ei väärään kanavaan
  • Nopea käyttöönotto, pysyvät hyödyt
Uusimmat artikkelit
  • Asiakastarina: Meyer Hamina nosti arvosteluiden määrää ja keskiarvoa kuukaudessa – Integraatio kassajärjestelmään!
  • Oma brändi Palauteporttiin – nyt voit personoida palautesivusi!
  • Haluatko lisää Google Maps -arvosteluja? Näin onnistut.
  • Asiakastarina: 58.3% lisää 5 tähden arvosteluja kahdessa viikossa!
  • Google-arvostelut, mitä ne ovat ja miten niitä hyödynnetään?
Olisiko aika tilata palauteportti?

Kerää vaivattomasti viiden tähden Google-arvostelut Palauteportilla ja ota negatiiviset palautteet haltuun ennen kuin ne päätyvät julkisiin arvioihin. Tehdään yhdessä asiakaskokemuksista menestyksen avain!

palauteportti logo
2IQ Oy
3514228-7

Tutustu

Starttipaketti
Palvelu
Ständit
Tietopankki
Palauteklubi
Blogi

Palauteportti.fi

Oma tili
Kumppanuusohjelma
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Käyttö-, toimitus- ja sopimusehdot
Evästeet
Copyright 2025 © Palauteportti
Facebook
Tiktok
Threads
linkedin
Instagram
linkedin

Liity Palauteklubiin!

Emme lähetä roskapostia emmekä häiritse – tarjoamme vinkkejä, teitoa, tuotepäivityksiä sekä ajankohtaisia uutisia palautemaailmasta ja asiakaspalvelun trendeistä.

Palauteklubi sub

Tarkista ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

palauteportti
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Etusivu
  • Palvelu
  • Tuotteet
    • Ständit
    • AvaimenperätUUTUUS!
  • StarttipaketitTARJOUS!
  • Palauteklubi
  • Blogi
  • Tietopankki
  • Yhteystiedot